Sunday 9 October 2011

wah...ko mamat blogger.....ADE AKU KESAH

Assalamualaikum semua...we get es ilnen??( ace ceh2...nak cakap jerman la pulak)

untuk pertama kali nya kome nak mengasah bakat kat dunia maya ini...almaklum lah selama ni duk asyik sangat tengok blog2 kawan2 dan orang lain..nak buat blog kome ni x pandai...jahil lah pasal2 teknologi n...mana tak nya...kita pakai 3310 lagi...orang lain dah ber iphone dah..( pandai ko berbohong usop)..huhu..
dont stupid other people ............
sop22...kan dah terkena..

ape2 pn tahniah kepada diri kome kerana akhirnya dapat jugak mengasah pena penulisan yang semakin hari semakin carca dan merbau ini...x ksah la blog ni x beh...janji ade...(ade kome kisah)...hehe..
apa dikau???ada aku kisah..

Hak lagi se kome nak explain, mesti meke2 ni tertanya2 apasal lah mamat ni duk bubuh nama usop...isi lah nama sebenar dikau...eh,eh,eh...kome yang buat blog ni,,,ikut suka ati kome la ...(ade aku kesah)..haha..kan dah kena...bukan apa cik siti oii...kome ni minat sangat dengan kartun usop sontorian 2 ..dulu kecik2 tv 1 dengan 2 je lah yang menjadi pojaan hati,,,mana x nya dapat line tv 1 dan 2 je kot tempat aku masa 2....(ko duk ceruk mana usop oiii...???, ...dengan bangga nya kome menjawap..duk kat dlam hutan, tapi kome bkan spesis orang utan...bapak n mak kome ni kerjanya jabatan prhutanan atau orang tua2 sebut2 ...n kerja porehh ni..(porehh=forest)..wah ade class g2 pokcik menjawap)...hehe...selinggan...kome ni bila tulis ikut men suka je...lantak la...ade aku kisah...kan dah kena mat oii..nak tau x kerja porehh ni apa ??.hal macam ni lah lebih kurangnya......

apasal lah pulak ko menyibuk tarzan....

haii...kan maleh nak cakap...kan dah nampak tut...sapa sruh hang tengok....bkan2...mak dengan bpak aku kerja nya jabatan prhutanan...ulang suara...jabatan perhutanan...macam ni lah keje nya

renjer hutan (Porehh ni)

amacam...hensem x pakcik2 jabatan hutan n...hehe...gambar mane lah aku duk taruk je ni...udah2 apa jadi dengan ko ni usop...duk melalut sampai sini...dari duk nak cerita sebab nama ko taruk nama usop, jadi ke lain  dah ni....bkan apa...usop ni nama kartun melayu yang popular ketika itu...msa 2 animasi kat msia bru nak berkembang ....itu masa 2 , 2 dmensi lagi katun melayu ini...tapi aku bangga dengan cerita usop yang memeng sedia mklum menghiburkan kanak2 sperti aku...olo2 wat muka comey lah pulak...

olo2...comey nya


hehe...apa2 pun terima kasih kepada sapa2 yang sudi membaca kalam pengenalan  kome ni...akhir kata...majulah sukan utk negara...(tetiba ko sesat ni usop pesal??ish2..)...hehe..ade aku kisah???...mtk maaf klu sapa2 yg cuba nak duk pertikaikan mata pena kome ni...so...harap2 lepas ni rajin2 lah melawat yek....salam semua...saranghae, ahisteru....n...ich liable dich to you all..

No comments:

Post a Comment